31 Ocak 2013 Perşembe

NİNJA ANNEYE NASIL DÖNÜŞTÜM

      Erkek çocuk annesiyseniz bu başlık size hiç tuhaf gelmeyecektir. Hele iki yada daha fazla sayıda evde erkek çocuk varsa ninja , jedi ve bazen de vahşi batının delikanlı kovboyu olmak zorundasınız. Özellikle bu seneki sömestr tatilinde bunu çok daha iyi anladım. Evimizde sürekli bir aksiyon, koşuşturma ve uçuşan yastıklar söz konusu bu aralar. Çocuklar büyüdükçe daha temalı oyunlar kurmaya başlıyorlar. Ama işin iyi tarafı birbirlerine zarar vermemeleri  gerektiğini biliyorlar ve ben kendimi Star Wars'ın kamera arkasını izliyor gibi hissediyorum. 


   Çocukluğundan bu yana , Jackie Chan'in tüm takunyalı filmlerini izlemiş, James Bond'u hatim etmiş,  Han Solo hayranı , Jet Li meraklısı bir anne olarak içimdeki dövüş sanatları ustası da uyanıverdi. Bu kadar aksiyona dayanmam, dur, sus, etme eyleme yavrum diye  eğlenceye limon sıkmam eğlenceyi kaçırmam anlamına gelirdi. Ama tabii ninjalığın esaslarına uygun yetiştiriyorum küçük padawanlarımı. Ne de olsa Usta Yoda'nın talebeleriyiz.  Kimse kimseyi incitmeden, hayalgücü dozu yüksek , kah yerlerde kah gökyüzünde bazen de bir ormanda Dünya'yı kötülerden her sabah kahvaltıdan sonra kurtarıyoruz. Dopaminimize sağlık, bundan böyle birlikte kuduracağız. 
    Benim içimdeki çocuk, onların da içlerindeki kahraman derin bir nefes alıyor böylelikle. 
    Velhasıl, güç sizinle olsun :)
    

6 yorum:

  1. :)) fotoyu görünce uma thurman ile ilgili birşey okuyacağım sandım
    hatta kendisini çok beğenirim
    yazıyı okurken gülümsedim :)

    Sen iyi bir annesin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de beni son sözünle bitirdin... Çok teşekkür ederim, evlatları uğruna koşturan, yaratıcı olmaya çalışan anneleriz, yani yalnız değiliz canım:)

      Sil
  2. bir anne atasözü var aklıma geldi yazını okurken "şu tatil hayırlısıyla bir bitse" :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel bir sözdür o öyle. Kazasız belasızca atlatsak şu aksiyon günlerini inşallah:))

      Sil
  3. :) Amin. Amin.. Bizde 10 yaşında bir tane var. Kız kardeşi ile geçinemiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler de güneş ve ay kadar zıtlar birbirine ama ortak nokta oyun olunca mecbur bana karşı ittifak oluyor gariplerim:)) İmza: Hain anne:)))

      Sil