30 Ocak 2013 Çarşamba

KIŞ KUTLAMASI

     Eylül ayından bu yana bizim evde de tatlı bir yorgunluk, buram buram ev hasreti vardı. Sabahın erken saatlerinde çoluk çocuk evden ayrılıp ancak akşam saatlerinde bir araya gelebiliyorduk. Neyse beklenen oldu ve 15 günlük muhteşem bir tatili sonunda hak ettik. Cankuşlarım Orhun ve Ege'nin karnelerinin baştan sona yıldızlı olması da tatile daha bir mutlu girmemizi sağladı elbette.

     Bu durumu kutlamadan olur mu hiç? Minik bir doğa kaçamağı için Samsun Meşe Tesisleri'nde kahvaltı için soluğu aldık. Hem şehrin kıyısında hem doğanın tam ortasında benim vazgeçilmez adreslerimdendir Meşe Tesisleri. Hem çalıştığım okulun yakınında olması da ayrıca çekiyor beni buraya.

Soframızın baş tacı elbetteki Orhun ve Ege'nin  en sevdiği tat olan kuymaktı. Ama itiraf edeyim ben bu kadar güzel yapamıyorum ata lezzetimiz olan kuymağı. Belki de her şeyin tadı huzurda, bir arada sağlıkla olmakta. Hani derler ya, anne olunca anladım. Huzurun, sağlığın, mutluluğun da değerini anne olunca anlıyor insan.

 Uzun bir maraton sonrası ipi göğüsleyen atletler gibi hissederim kendimi karne zamanı. Hem öğrenciliğimde  hem öğretmenlik hayatımda hem de annelik serüvenimde bu durum hiç değişmedi.
      Sonrasında minik bir doğa gezisi yaptık. Yaz aylarında cıvıl cıvıl olan ağaçlar, piknik alanları yapayalnız ama bir o kadar misafirperverdi. Ocak ayının ortasında çiçek veren biberiyeyle selamlaştık sonra mor çiçekler gördük,  sarı yaprakların arasından selam verdi aileme.
     Alabildiğine gri olsa da gökyüzü, görmek istedikten sonra hepimiz allarını, morlarını, sarılarını , yeşillerini görebiliriz hayatın. Sizce de öyle değil mi.)












7 yorum:

  1. Oğluşları tebrik ederim, güzel bir tatil olsun size. Meşe tesislerine bir kere gitme fırsatım oldu ve çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Fadiş, darısı başına artık:) Huzurlu ve sakin olmasına bayılıyorum buranın...

      Sil
  2. Ohh tatil ne güzel değil mi? Bizim için de dinlenin... Minik kuşların karneleri hep böyle gelir inşallah.
    Kuymak dediniz orada kaldım, ne güzel bir şeydir o!
    Ve son cümle, istersek oluyor elbette ama keşke bu tutumu hep sürdürebilsek hayata karşı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkürler Kitana, arada bir hatırlatmak lazım bu tutumu birbirimize. En zor anlardan bu bakış açısıyla kurtulmuyor mu insan:)Allı , morlu, dallı , güllü günler hepimize:))

      Sil
  3. ohhh ne güzel.biz hiç gitmemiştik meşe tesislerine sayende listeme eklemiş oldum canım sağol:)ayrıca akıllı bıdıklarını karnelerinden dolayı tebrik ediyorum hep böyle güzel karnelerle gelirler inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duru bayılacaktır buraya eminim. Hele bir oyun alanı var, Samsun'daki en güvenilir çocuk oyun alanı. Güzel dileklerin için teşekkürler, kendilerine iletirim:))

      Sil
  4. Ben de Samsunluyum .( durucayaşamak blogunda gördüm adınızı hemen izlemeye almak istedim. İst.da yaşıyorumj kızım 2 yaşında buraya mutlaka gideceğiz :) nihanni.blogspot.com

    YanıtlaSil