28 Ekim 2012 Pazar

HUZUR MAKAMI

          Şu anda içimde bir huzur hali mevcut. Sebebi de NTV 'de yayınlanan Makam Farkı programı. Mustafa Keser, Zeki Müren, Ferhat Göçer ve daha bir çok yorumcunun berrak yorumlarını dinleme fırsatı buldum. Oğuz Haksever ve Mehmet Barlas'ın müziğe dair kısa sohbetleri de ayrı mest ediyor insanı. Kendi yayın saati cumartesi 23.15 ama ben bu sabah tekrarına rastladım. Yani Pazar sabahına makama farkıyla uyanmak ruha iyi gelir, tavsiye edilir. Hele dışarıda tatlı yakan bir güneş, sokaklar sessiz , kahvem ve keyfimi de yanıma aldım ki şu an.
         İşte bu program sayesinde tanıştığım ve hayran olduğum bir ses. Aslıhan Erkişi seslendiriyor. Neveser Kökdeş'e ait bir eser Kuş Olup Uçsam Sevgilimin Diyarına...


   Bütün bir haftanın yorgunluğundan  ruhunuzu arındırmak istiyorsanız Cumartesi 23.15 kaçırdım derseniz ise Pazar 9.15'te Makam Farkı'nı kaçırmayın.

2 yorum:

  1. Sending love from New York City, hope you are well. Please follow me! & like me on Facebook! If you have bloglovin, we should follow each other!
    xox
    Janicethitran.blogspot.com
    <3

    YanıtlaSil
  2. nice to meet u Janice. I like your blog:)

    YanıtlaSil