25 Ekim 2012 Perşembe

Mustafa Kandıra'sız Bayram Düşünülemez



     Bayram sabahları beni 80'lerdeki çocukluğuma götürür. Anneciğim en güzel elbiseleri benim için çoktan dikmiştir ve papuçlarım baş ucumdadır. Erkenden kalkılır. Kahvaltı sofraları kurulurdu. Bir yandan televizyondan Mustafa Kandıralı Saz Arkadaşlarıyla verirdi bayram coşkusunu. Bayramlaşmaya, neşelenmeye hazırlardı tüm Türkiye'yi. Evet artık hazırdık bayrama.
      Ama bayramlaşırken annem beni her zamankinden daha sıkı kavrar daha çok öperdi. Sebebini pek anlayamaz, olsun çok hoşuma giderdi. Sebebini anne olunca anladım. Çocuklarımla her bayram sabahı öpüşüp koklaşmam Allah'ıma şükretmekmiş meğersem.
       Ben çocukken bayramlar yaza denk geldiğinden daha özgür koşardık sokaklarda. En fırfırlı eteğimle de hiç acımadan koşturur dururdum fayton peşinde, şeker peşinde.
       Bazen de aklıma hiç bayram yaşayamamış çocuklar gelir. Hüzünlenirim. Neyse siz bana bakmayın. Sevdiklerinizin kıymetini çok iyi bilin yeter....

1 yorum:

  1. Mustafa Kandıralı, Kandıra için büyük bir değerdir, klarnetin ağa babasıdır Türkiye'de yazınızı keyifle okuduk teşekkürler, Kerpe'nin tanıtımını yaptığımız sitemizde Mustafa Kandıralı ile ilfili olarak yazdığımız yazıyı da okuyabilirsiniz...

    YanıtlaSil