9 Temmuz 2012 Pazartesi

ERKEK ÇOCUK ANNESİ OLMAK


  • Pamuk Prenseslik'ten savaşçı prenses Zeyna'ya dönüşmektir. Evdeki erkek nüfusu arttıkça , her türlü kaza, bela ve musibete karşı dört kolla savaşır çünkü anneler.
  • Dünyanın en mutlu gol yiyen kalecisi olmaktır. Erkek çocukla oyun için zaman ayırdığınızda bir bakmışsınız iki koltuğun arasında kalecisiniz. Ve o golleri yemek sizin tek kaderinizdir.
  • Oyuncak arabaların tozunu itina ile almak, arada bir onlara dalıp kalmaktır. Raflara itina ile yerleştirmek, annece düzen vermektir.
  • Minik papyon koleksiyoncusu olmaktır. Yıl sonu gösterileri, düğünler, doğum günleri derken ; bir kaç yıl içinde hatırı sayılır miktarda papyon sahibi oluverirsiniz.
  • Bakugan , BenTen , Beyblade ve bilumum çizgi filmi takip etmek, ayakkabı,t-shirt, kalemlik, çaydanlık falan filan  gibi ürünlerini kaçırmamaktır.
  • Ayaklı ecza dolabı olmaktır. Kelebek gibi uçan, tavuk gibi konan kendini Spider Man sanan küçük adamlar için her an gazlı bez, antiseptik, yara bandı , buz torbası bulundurmaktır.
  • En rahatından spor ayakkabı almaktır. Hop şu park senin hop bu bisiklet benim derken , en kolay market yolu bile Wipe Out tadına kavuşabilir. 
  • Hareketli geçen günlerin ardından yıllara baka kalmaktır. Zamanın nasıl geçtiğini anlamamaktır. 
  • Her şeyden de güzeli, yorgun başını dizinize yasladığında ipek saçlarında huzur bulmaktır. 


19 yorum:

  1. minik adamlar, iyi ki varlar :) erkek çocuk annesi olmak bir de, en unutulmaz iltifatları onlardan almaktır :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offf, ne tatlı dillidir onlar. Hem de en sahicisindendir iltifatları:))

      Sil
  2. ne güzel yazmışsın. Bloguma da hoşgeldin, iyi ki geldin bir erkek çocuk annesi olarak çok sevdim senin yazılarını:))

    Evet aynen 5.ve 6.madde benim için de geçerli. Bakugan, Beyblade, Ben10,spiderman oyuncakları, havluları, şapkaları, çamaşırları, pike takımları hatta plajda oynanacak kovalarına kadar toplanır, çizgi filmleri izlenir -ki çocuk anne hadi oynayalım dediğinde- sap gibi kalmamak için:)) Hatta beraber izlenir ve çizgi filmle ilgili de yorumlar yapılır:)

    Plaja, çarşıyae her yere giderken aynen yara bandı, dettol yara spreyi, hatta arı-böcek sokmasına karşı merhemler ve hatta alerjimiz olduğu için icap ederse diye iğnenin yazılı olduğu reçete ve fotokopileri her çantada bizimle gezmektedir:) Ama yine senin yazdığın gibi "Her şeyden de güzeli, yorgun başını dizinize yasladığında ipek saçlarında huzur bulmaktır." sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumların için çok teşekkür ederim.Evet özellikle çizgi filmi izleme ve yorum yapma konusu ayrı bir uzmanlık gerektirir:)))) Ben de Papiş Style'ı çok sevdim. Nice güzel paylaşımlarımız olsun dilerim:)))

      Sil
  3. Henüz çocuğum yok ama erkek yeğen sahibi bir teyzeyim. Araba konusunda katılıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyze demek, anne yarısı demek :)) Ah o arabalar yok mu, yere göğe sığmayan ama atılmaya da kıyılamayan:))

      Sil
  4. Bir erkek çocuk annesi olarak katılmamak mümkün değil. Aynı zamanda erkek çocuğunuz gözünde dünyanın en güzel kadını olmak, en güzel yemeği pişirmek, kraliçe olmaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o küçük prensler yok mu;)))

      Sil
  5. Blogunu yeni keşfettim.Çok keyifli postların var.Üyenim seni de üyelerim arasında görmek isterim :) http://zs-zsezgin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim ,çok memnun oldum:))

      Sil
  6. İki erkek çocuk annesi olarak iyi bir özet olmuş diyebilirim:)
    Ben o araba tozu alanlardan değilim ancak, odalarındaki düzeni bırakalı çok oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Semi, Sevgiler:))

      Sil
  7. Ne güzel anlatmışsınız, bizim Teo babaya hiç yüz vermiyor, kapatmışsınız erkek çocukları ayıptır, yapmayın etmeyin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kız çocuklarının da babalara olan düşkünlüğü de bizi kıskandırmıyor değil hani:))

      Sil
  8. Bir erkek ennesi olarak okuduklarıma öyle yakın hissettim ki kendimi... Teşekkürler... Mutlu zamanlar...

    YanıtlaSil
  9. erkek annesi olmak özgürlüktür bence.. duvar tepesinde yürürken ona gururlu gözlerle bakmaktır..

    YanıtlaSil
  10. Bende 2 erkek çocuk annesiyim. Çok güzel yazmışsınız,bizleri ne güzel anlatmışsınız. En son madde bütün yorgunlukları alan bir an ve en sıcağı..:) Benim 16 ve 7 yaşında 2 oğlum var. Ben iki hamileliğimde de erkek çocuk istemiştim. Gönülden istemişim ki allah benim isteğimi yerine getirdi.Kız çocukta güzel farklı belki ama ben oğlan çocuklarını daha çok seviyorum nedense......ne yalan söyleyeyim... Blogunuzu tesadüfen ÖzgeninOltasında gördüm ve izlemeye aldım...sevgiyle..filizceyemekler.blogspot.com....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun oldum Filiz, çoğumuzun ortak noktası çocuklar. Haliyle duygularımızda ortak oluyor. Paylaşımın için teşekkür ederim:) Bu arada Özge'ye de selam olsun..

      Sil
  11. Bir abkacaksın ki o minik adamlar birer kıllı adama dönmüş :))
    hah hah hah
    Allah o günleri sana da göstersin
    harika birşey 2 erkek çocuk annesi olmak
    kaç yaşlarında sizinki pek bilemedim ama
    inşallah güzel günlerini görürüz çocuklarımızın

    YanıtlaSil